Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Tuesday, August 16, 2011

Ke'buzy'an Melanda

uhhh sekarang ni aku tak berapa nak sempat update blog aku sebab
maklumla tengah sibuk ngan kerja luar nih.....time time Outstation ni la aku nak banyak keje pon..hahahaha
kalau dok kat opis nak goyang kaki je....ops bocor rahsia..:P

sesuai la ngan tajuk entri aku kan..keje aku ni kena mintak dokumen kat orang and pi melawat opis orang hahahahaha....nak mintak dokumen sana nak mintak dokumen sini
(kau keje ape sampai nak mintak mintak dokumen kat orang ni??) nanti nanti la aku gitau na...huhu
hatoiiiiiiiii tapi adatla kan, da nama pon keje... (^_^)
ok la potpetpotpet pon tak guna,nati keje tak siap
menangis aku en.....
 nati da ke'buzy'an tu berkurang aku upload la gambar...hehehehe
caucincauuuuuuuu...................

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...