Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Friday, October 07, 2011

Rasa Hati

Hurmmmmm nape dugaan xpernah pon berhenti menduga aku????....
aku dah xkuat lagik da.....(nak nangis T_T sampai banjir)
memang kite sebagai manusia xkan dapat lari daripada diuji oleh Allah Azza wa Jalla. Ujian yang datang selalunya menjadikan diri kita ni lebih tegar dan kuat. 
tapi...kuatkah aku??
kesian hati...
 Aku slalu pegang ayat ni...
Allah tidak memberi kesusahan seseorang hamba melainkan apa yang terdaya olehnya. [Al-Baqarah: 286]
 Ya Allah Ya Tuhanku ringankan la apa yg aku tanggung slama ni....
berikanlah aku petunjuk supaya aku xkan pernah tersesat atau tergelincir dari jalan Mu...
juga jadikanlah aku seorang yg penyabar dan bersabar dlm setiap dugaan ini....
amin
beratnye rase klu ianya melibatkan hati dan perasaan kan.....
 sampai bile ianya akn tamat...
dan sape aku untuk mempertikaikan segala ketentuan Nya..
aku sentiasa pasrah dan redha kerana Engkau tahu ape yg terbaik untuk hambamu ini..
Subhanallah Alhamdulillah Lailahaillallah Allahuakhbar

1 jejari budak comel menari nari:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...