Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Wednesday, May 23, 2012

Aku Untuk Dia


waaaaaaaa....entah bile diri ini akan disunting...hahahaha :P
menunggu...~ akan tiba harinya....wink2!....~

Aku Untuk Dia
Dia yang baik hatinya
Dia yang ada cinta
Dia yang percaya
Percaya pada Aku selamanya
Kerana Dia tahu Aku
Kerana Dia faham Aku
Kerana Dia mengerti Aku
Aku untuk Dia
Aku untuk Dia
Dia yang punya jiwa
Dia beriman kepada Tuhannya
kerana DIA, wujudnya Cinta
kerana DIA, adanya kita
kerana DIA, aku dan dia berjumpa
menjadi satu berkongsi jiwa
berputik cinta berbunga bahasa
Aku cinta dia kerana DIA
Aku untuk Dia
shared

 

2 jejari budak comel menari nari:

  1. wah,....mcm xlama ja lg...jgn lupa jmpot kami..

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha xdelaaaaa...sesaje nk post....ngeeeee :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...