Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Thursday, September 08, 2011

KEMBALI BERTUGAS!!

Fuh Fuh Fuhhhhhh
tudia berabuk habis da wall aku ni...adeiiiii xsempat nk mengemas.....accheemmmmm!!! alamak bersin plak da kau idong huhuhu
meh sapu2 kit.....lap2 wall kit.......

haaaaaaaa!! kan lawa tuuu...huhuhu

arghhhhhh!! mlas tol la arini da start bertugas...mood masih di ari raye gi nih.....haisshhhhh tp xwat kije pon arini sebab opis wat makan2 hahahahahaha....mcm2 ada..lemang, nasi impit, rendang, mee kari, laksa (aku yg buat tau),sate, makaroni bakar, kek karamel n macam2 gi ar.....

dannnnn nilah penyebab badan aku kian mengembang.......(tolongla trima aku seadanya wahai kaum adam) hahahahahaha

Oleh kerana jamuan akan bersambung esok ari, so esok jela aku tempek gambo kat wall ni....arini saje datang jengah kemas wall...:P

tatatititutu selamat menghadiri jamuan raye ye....(^_^)

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...