Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Monday, September 19, 2011

M.A.L.A.S.

Argghh mlsnye.......arini mmg ari mls aku gamaknye....satu keje hape pon x jadik lg ni.....wat keje seminit rehat sejammm hahahahaha!! jgn lempang aku laju2 lak ea..:P aku bukan sengaja...ampun bos ampunnnnnnnnnnnnnnnnnn.. leh x camtu....:P

Cik Zaza!! bangun2!!! ciapkan rangke(bukn rangke hayam aw tp rangke laporan) tuk esok....esok kan ko nk g ostesen g...haiyaaaaa..nti ade lak info yg ko tertinggal.....haisshhhhhh bangun2!! cane nk jadik pekerja cemerlang klu gini gayenye......astaga......

Mama abah..cek xmau keje leh x?? nk dok umah goyang kaki je....kuikui harusla aku kene sepak laju2 oleh mereka..xpon kene penampaq dush dush dush sampai berdarah idong.....ko nak????? ngeeeeeeeeeeeee xmau la..nk keje....keje bestttttttttttttt dpt gaji.....hikhikhik

wokeh2 aku nk sambung keje laaaa.......kang nga alip nga(nganga) plak aku sok...huhuhu daaaaaaaaaaaaaaa

nk jadik rajin cam cik lebah ni plak...

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...