Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Tuesday, January 10, 2012

mY bOrndAY TodAy ^_^

Salam ukhwah semua (^_^)

Alhamdulillah... hari ini 10 Januari 2012 aku telah melangkah ke satu lagi angka ke umur yg baru...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa nanak mude selalu je...(boleh ke) :P...ku panjatkan syukur yg tak terhingga ke hadrat Illahi kerana aku masih lagi diberi peluang untuk bernafas di muka bumi ini untuk menabur bakti, meningkatkan keimanan, memperbaiki diri agar menjadi lebih baik..insyaallah semoga diberi laluan yg mudah...

Aku jugak nk ucap ribuan terima kasih pade yang wish besday kat aku n sentiasa mendoakan kebaikan aku samada kat henpon, kat fb n kat opis..hehehehe sgt menghargai korang kerana igt jugak besday daku ini...hua3..(^_^) n thanks to kak shima kerana bg adiah..yeayyyyyy!!!!!! ^_^

Meraikan besday kesorangan kerana blom ade pasangannye..!!! sedih en en T_T hihi ngade en!! aku berharap mudah2an tahun ni akan lebih baik dari tahun lepas..dan sentiasa berdoa akan bertemu kebahagian yang dicari....semoga aku juga dipercepatkan jodoh n bertemu org yg soleh (katanya) dan murah rezki..hihii Insyaallah....

hepy besday to me..!!!! walau byk rintangan yg ku lalui pada hari2 yg lepas..alhamdulillah ia semakin mematang kan diri aku sendiri...aku lebih kuat,tabah n sabar...alhamdulillah....


terus melangkah kehadapan..mencari ketenangan dan keredhaan Illahi 
di dunia dan juga akhirat.. (^_^)

thanks allz

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...