Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Tuesday, February 21, 2012

Maaf Maaf Maaf..~

Maaf...
Cinta ini masih belum terbuka untuk yg lain..hati ini masih belum menginginkan yg lain...kerana cinta ini masih untuk dia....hanya dia..!! walaupun aku hanya dipandang sepi..atau aku ni xlayak dipandang sekalipon..cinta aku tetap untuk dia...~
 biar byk baik dari buruknya atau biar byk buruk dari baiknya,
biar byk senang dari susahnya atau biar byk susah dari senangnya,
dia tetap sempurna dimataku....
dia tetap istimewa di hatiku....

Perasaan cinta, kasih dan syg yg da lame bertapak dlm hati ini adalah anugerah dari Allah..aku bersyukur dengan rasa ini....biar byk pahit dari suke, biar byk duka dari gembira.. aku masih boleh tersenyum kala melihat dia bahagia....

kerana 
rasa cinta yg lahir dari hati ini terlalu ikhlas..
terlalu payah untuk dibuang
terlalu sukar untuk dilepaskan....
terlalu berharga untuk disimpan..

Andai suatu hari nanti ternyata dia bukan jodohku...
Andai diizinkan tuhan pintu hati ini telah terbuka untuk yang lain..
insyaallah, akan ku terima sesiapa pon seadanya..Akan ku jaga sebaik mungkin, melengkapi kekurangan diri masing2 kerana aku juga tidak sempurna..
dan insyaallah aku akan menjadi yg terbaik buat dirinya.....

kerana andai ku memilih dia untuk menjadi suami ku, 
aku akan sentiasa mencari keredhaanya dan keredhaan Allah swt..
berusaha menjadi terbaik diantara yg terbaik
kerana ku ingin membina bahagia di dunia dan juga akhirat bersamanya....

maaf
CikZazaLove



0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...