Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Thursday, April 12, 2012

Bicara Puitis

Saat aku rindu dan hati bergetar teringatkan kamoo..aku pejamkan mate mengingati kenangan terindah kita bersama....itu sahaja yg aku mampu lakukan....
keperitan itu pergi bersama airmata....
kemudian datang lagi untuk hari seterusnya.....
berat mate memandang berat lagi bahu memikul...
andai kite berkongsi rase yg same..tentu kau faham ape yg ku rase...
Kadang2 aku mempersoalkan..kenape kebahagian tu hanya sementara...
Namun itu adalah rencana Illahi....aku harus redha segalanya...
hairan jugak kenape rasa yg bertahun2 ini xpernah lekang dari hati....
waima ape sekali pon yg datang..dugaan, cabaran, ujian, sakit ,pedih....
ia tetap kukuh di hati ini...

aku
 
~RINDU~


 
 

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...