Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Friday, December 23, 2011

Airise Fatihah (^_^)

Ehem3....salam semua
Ari ni aku nak citer pasal baby...hikhikhik...baby ni anak opismate aku, kak ina...baru lahir 3 ari.....comel gileerrrrr en en en...xcaye?? klu xcaye tgk nih

haaaaaaaaaa COMEL GILER ENN...~




aku suke sgt baby nih..tp blom rezki nk timang anak sendri...sebab calon bapaknye pon blom jumpa lagi...hua3...sedih kan...umur da makin meningkat nih.....terrriiinnginnnnnnnnnnnnnnnnn gile nk ade ank sendiri....nk gomol2 baby..haiiiiissshhh sabar3... :)

 awat airise.....alololo..~

mmuahhh cayunk bucuk tuu..~

ha ni mek uli...pegi umah kak ina tumpang ketenye.. ni pon bakal dah nih...... untunglaaa...~ :P

sronok bile tgk kawan2 da mula mengakhiri zaman bujang.....aku tumpang gembira....pasni leh p tgk baby depa plak.....baby aku kena tggu orang masuk minang dululaaaa..... hahahahahaha

ok tu je nak citer.......hikhikhik

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...