Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Monday, December 19, 2011

Jalan-Jalan la sangat....

yihaaaaaaa!!!......
Selamat kembali bertugas ye kawan2 arini.... ape yg korang buat weekend lepas?? hurmm sabtu lepas maklang n paklang aku dtg putrajaya sebab ade kes untuk ke tribunal perumahan.....so awal pagi ari sabtu aku da kalut fon member aku tanya kat mana KPKT or Kementerian Perumahan n Kerajaan Tempatan... hahahahahaa aku ni nama ja dok kat putrajaya tp ade jgk Kementrian yg aku xtau kat mane letaknye...hua3........ dlm sebok2 xtau tmpat tu pon kitorang sampai sane pukul 8.35 pg......Pendengaran kes start pukul 9 pg...tp dingdong2 pukul 9.30 baru start... huhhhh cemuih...:P

 kat lobi ni kosong...xde org pon..so ape lagik..amik la gambar hahahahaha
 mase dok tunggu2 nih amik gambar la dulu kennn..tp kakak aku yg amik...:P

 ni la maklang aku..hihihi
 maklang n paklang.... org kate paklang aku ade iras dato k..hahaa yeke ???

lepas je bende ni semua settle kitorang pegila umah sedara mara yg terdekat......kitorang g umah sepupu aku kat Ampang...siyes aku xpenah p umah Kak chah(sepupu) walaupon da 3 tahun aku kat putrajaya..hahaha ni pon sebb maklang yg ajak... bukan ape xtau jalan kan.....:P(alasan) tapi skrg da tau boleh selalu pegi..nak pow kak chah...hahahahaha....
 ni ha anak kedua Kak chah Anis Izatti..anak sulung kat spital kena thn wad..kesian dia sakit.... kitorang xsempat nk g melawat...


pastu p jenjalan plak kat Jalan TAR..hahahaha sesi perabih duit katanya........bila duit masing2 da tinggal 20 hengget, blah la tunggu lagi.....:P kang naya ja keta xleh nk buh minyak.....hihihihi...maklang ngan paklang dtg salah time laaa...blom gaji mase tuh.......(^_^) kitorang siap pesan lagik..klu maklang nk mai, mai time gaji baru best......

huhuhu k la minggu ni aku plak nak balik Kampung.....cuti seminggu..mintak2 cuti yg bos da lulus tu xkena tahan sebab keje xsiap lagik....hua3.....yg penting aku da siapkan part aku en en.....nak cuti jgk....~


daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (^_^)



0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...