Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

Klik Untuk Belanja Saye :P

Tuesday, March 06, 2012

Bebear Kesayanganku..:)

Ouh aku ade bebear?? kesah plak aku...uoyyo...(^_~) ala besala tu en..name pon gegel..ye dok...korang konfem ade lagi byk bebear dari aku kennn....tapi bebear aku xde la byk mcm korang sume....sebabnye aku lebih rela memeluk bantal busuk ku yg banyak bijik kabu itu..huahuahua..:p tabiat yg sukar dilepaskan......
nasiblaaaa.......(^_^) 
lagi pon kalau peluk bebear selalu nanti dia buruk...
da xcomey..nanti makin cemey plak.....huhu
so aku simpan baik punye..and semua masih dlm keadaan yg sangat baik!!! yolah....
antara bebear yg paling aku syg ken... yg inilah...
erkkk? ini kategori bebear ke?? ahhh xkire...termasuk jgk....hihihik
patung ni paling lame ngan aku so aku syg die lebey..lagipon ni hadiah dari abg.. :P lame daaaaa ni dari March 2003 nih...cantik lagi kan?? (^_^)

adiah besday dari adik aku nih.....dia memang suke adiahkan org bebear.....(^_^)
(patung tadi sile ketepikan..hihi sja nk bg nmpk byk..kunun...:P)

ini adiah besday dari kawan2 jgk....pinky....hihihihi 
*abaikan tilam yg buruk itu...* kasihan....:(
sape mau adiah tilam baru? ehhhh! hihihi

ini pon adiah besday jgk dari kawan.....teman setia nih..ikut kemana saja aku pi..
tempat tidurnya dibelakang kereta aku...comey kan!! (^_^)
manjaaa xgeget org....:P

 hahaha bebear kecik comel tu pon adiah dari kawan ku.......
jgk setia menemani aku kemana sja aku pi....:)
maap gambar edit..hehe

tediaaaaa!!! ini pon same..Spider n Family...ni aku bli sendrik..huahuahua
xde sape bagi.....penjaga kereta aku yg x nakal langsung..!
 siyes!!...hihihi..~

hahahaha tu je.....kire byk la tu.....sebab lebih dari satu.....ade lagik MR TURTLE..tp kakak aku da kebas!! uwaaaaaaaa
hilang sekor teman aku dalam kereta....sekarang Mr Turtle da penyek sebb kakak buat bantal tido....T_T
Kasihannnnnnn...~
sesaper teringin nk bagi aku bebear silekan....hihihihik!!
 
okey tu jek..
sayonara....~ (^_~)

0 jejari budak comel menari nari:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...